Ananassjal :)


Da har jeg endelig fått blokket mitt ananassjal 🙂 Jeg begynte å bruke det med en gang det var ferdig, det var så deilig å ha på seg! 🙂 Siden det er heklet i Drops Lace så har man varmen fra BabyAlpacaen og den kjøligere følelsen av Mulberry Silken, så man kan bruke det året rundt 🙂 
Jeg fikk brukt mine fleksible blokke wirer som jeg bestillte fra Etsy 🙂 SÅ enkelt! Slipper alle de nålene som man justerer på til alt ser riktig ut! Er bare til å tre i wirene i kantene og sette i de medfølgende nålene, bli så beint og fint 🙂
Et bilde for å vise størrelsen bedre. Det måler 1,90×1,1,18 🙂 Nesten et helt hespe brukte jeg. Stoppet når jeg følte det ikke rakk til en omgang til 🙂
****************************
Ha en super onsdag!! 🙂
2 comments on “Ananassjal :)

Leave a Reply

