Oppdatering på FO’s :)


Jeg må vel vise frem det jeg har fått ferdig i sommer 🙂
En bryllupsduk til ble kreert. Jeg tok utganspunkt i The Claddagh ring, en gammelt irsk ring. Bokstaver og tall er de samme som den første bryllupsduken jeg lagde 🙂
Dattra til brudeparet fyllte 8 år like før bryllupet, så hun fikk disse klemmene og hårstrikkene i en søt liten rosa pose på mammaen og pappaen sin store dag 🙂
Frøkna i Sverige som jeg har laget flere luer til tidligere, ønsket seg en ny lue som måtte matche jakken, som mammen hennes sydde til henne, i fargen 🙂
Jeg fikk en stoffprøve, og kom frem til at Viking Bjørk sin lillafarge kom nærmest 🙂
Så håper vi den faller i smak 🙂
Hun ville så gjerne ha fjäriler (sommerfugler) på luen i lilla/rosa/sort. Så jeg fant oppskrift i Hobby meg her bloggen: http://hobbymegher.blogspot.no/2012/08/oppskrift-pa-heklet-sommerfugl.html
Enkle og raske. Sydde de ikke på så får hun bestemme selv hvilke hun ville bruke 🙂
Heklet de i Solberg Fiol og Solberg 12/4 så de ikke ble alt for store 🙂
*************************************
Kos deg! 🙂

4 comments on “Oppdatering på FO’s :)

Leave a Reply

