En aldri så liten oppdatering med nytt garnrom/PCrom :)


Jeg bor jo hjemme i kjelleren hos mine foreldre. Det ble sist oppusset på 90 tallet. Jeg pusset opp stuen i fjor.
Jeg fant nå ut at soverommet jeg hadde var for stort og dårlig utnytta, mens garn/pcrommet var trangt og uoversiktlig.
Så senga ble flyttet inn på det som var garn/pcrom, og oppussingen av det gamle soverommet startet. Grønn trådtapet og falmet brystpanel skulle males, og gulvteppet forsvant ut til fordel for gulvbelegg 🙂 Dette rommet er vegg i vegg med stua, så det ble som en forlengelse av stua, som er ganske smal 🙂
Det mangler hyller, bilder og noen lysestaker/lys, men det kommer 😉
Wallstickersene fant jeg på nille til råbillige 79,-!! Har også en over døra i stua:
Koser meg her 🙂
 
********************************************************
Ha en koselig fredagskveld! 🙂
Leave a Reply

