Treg oppdatering ;)


Hadde jo lovt å poste mitt lille hemmelige prosjekt når den var overlevert, vel det er vel en måned siden nå snart 😉

Her kommer det i allefall 🙂

Søskenbarnet mitt skulle da gifte seg, og jeg ville gi dem et lite minne om dagen i tillegg til den store gaven 🙂

Det ble en egenkomponert løper, med div. motiver. Fant hjertene i oppskriften på en duk her: http://www.crochetmemories.com/patterns/linked-hearts-runner.php

Også fant jeg mønster på diverse bokstavtyper som lå ute på Google 🙂 Så da ble det initialer med et lite hjerte mellom i ene enden og datoen for den store dagen i andre enden 🙂

Dagen var strålende og brudeparet likeså

***

Sitter med div. bomullstråder i fanget nå også, oppdatering kommer etter hvert 😉

***

Ha en super sommerdag! 🙂

6 comments on “Treg oppdatering ;)

  1. hei , jeg prøver å finne oppskrift på bokstaver og tall på google men jeg finner ikke. Kan du hjelpe meg med en link kanskje ? 🙂

Leave a Reply

