Nye samboere :)


I går var jeg og mamma en runde i Storgata i Molde på shopping, og i en koselig butikk fant vi denne puta som ble med hjem 🙂
For et par dager siden bestillte jeg denne kule puta fra bloggen til Ingrid Riddervold som er vel verdt et besøk: http://www.ingridriddervold.no/
Bare bittelitt ugle-galskap 😉 Men så er jo også kallenavnet  mitt i 10 år Ugla og da 😉
 

*

Søndag skal jeg jobbe kvelden, frem til da skal jeg bare slappe av 🙂

 *

 
Ønsker deg en knallfin helg! 🙂
Leave a Reply

