Buzzador!


Jeg er en Buzzador, noe som betyr at jeg tester ut div. varer.
Akkurat nå er jeg med på en kampanje for LoveFilm på nettet! Der kan man leie filmer rett i sin egen postkasse.
De har mange titler i både filmer og spill (XBOX, WII og PS3)
 
Siden jeg er med på denne kampanjen har jeg også muligheten til å la mine venner få prøveabbonnement samtidig. Om noen vil prøve er det bare å kontakte meg for en kampanjekode 🙂
 
Les mer om LoveFilm her: http://www.lovefilm.no
 
Er du nysjerrig på hva en Buzzador er og kanskje vil prøve det selv kan du gå inn her: http://www.buzzador.com/
2 comments on “Buzzador!

Leave a Reply

