Hverdagslykke! :)


En pakke med heklegarn i flotte farger både til bestillinger og privat bruk 🙂
Jeg vet ikke om dere ser det, men det er strofer fra Henning Sommero på pakken
“No skin det sol….” 🙂 Koselig! 🙂
Nydelige tulipaner 🙂
Ny uglekopp fra Kremmerhuset 🙂
 

Ha en strålende tirsdag 🙂

5 comments on “Hverdagslykke! :)

  1. Hei Hilde! Fin blogg du har!
    Jeg vil gjerne ha det røde nøstet! Så flaks at du hadde akkurat den fargen!
    Kan du ikke sende meg en mail – mailadressen min står oppe til høyre i bloggen min.
    Ha en riktig fin helg!

  2. Tusen takk for stemmerier, Hilde! Det varmer hjerterota! 🙂

    PS Nå ble jeg nysgjerrig: hvor på Veslandet er du fra? 🙂

Leave a Reply

