Ommøblering av bilder!


Og noe nytt 🙂
Pappa var så snill og hjalp meg å bytte om de to bildene over sofaen. Mitt store bilde jeg fikk i bursdagsgave sist, forsvinner liksom litt når det har hengt mitt i mot vinduene. Gjenskinn blir det og man ser det ikke så godt. Et så flott bilde fortjener hedersplassen! 🙂 Og det blir veggen mitt i mot stuedøra!
Ikke godt å ta bilde av, spesiellt ikke nå på kvelden, så noe er med blitz og noe med lampebelysning..
Tror jeg må ta et til i dagslys…
Ellers er denne duken til mamma ferdig. Tror den ble rundt 50. cm bred. Jeg gjorde den mindre enn i oppskriften så den passet bordene til mamma 🙂

Ellers er jeg i gang med div. bestillinger 🙂

Ønsker en fortsatt fin kveld til dere som titter innom 🙂
 
3 comments on “Ommøblering av bilder!

  1. Jeg er sååå glad for denne duken 🙂 er sååå fin 🙂
    Er også veldig glad for det lilla sjalet 🙂

Leave a Reply

