Året er på hell…


Et lite stemningsbilde herfra denne ettermiddagen 🙂 Det kom et lite lag med snø i går, startet med sludd og endte opp med dette 🙂 Så satser vi på at vi slipper vind denne kvelden! 🙂

Mange bloggere lager bildekavalkader av håndarbeidene gjennom året og også det som ble julegavene. Kjempekoselig og inspirerende 🙂
Vel, jeg har jo bare heklet og blogget om det i litt over et halvt år 😉 Og julegavene, vel.. Den siste julegaven festet jeg tråden på og fikk pakket den inn like før jeg dro ut og leverte julegaver kvelden på lille julaften 😉 Ingenting ble tatt bilde av..
 
Desember ble travel for meg. Vi har jobbet med filmen for å benytte oss av juletemaet som finnes i disse tider som glir rett inn i filmen 🙂 Filming har også pågått fra 3. juledag til og med i dag. I dag har jeg fri 🙂 3. juledag dro hjem hjem da jeg ble syk 😦 I går var jeg 11 timer  i aktivitet 😉 Det er moro og da! 🙂 Neste jul er planlagt fri! 🙂
Og tiden flyr jo bare av sted! *puh* Syns dette året har rast avgårde!
Snart er det tid for pinnekjøtt middag her i huset, meg og foreldrene mine! 🙂 Nam!!
Kvelden blir avsatt til sofakroken med hekletøyet 🙂 Det skal være fakkeltog og rakettoppskyting i sentrum, men har enda ikke bestemt meg for å dra og se enda 🙂 Det frister med litt rødvin 😉 (ikke gangavstand ;))
 

Vil ønske alle som titter innom et

RIKTIG GODT NYTT ÅR!!

 

Leave a Reply

