En gledelig jul :)


Julaften var som vanlig en kjempekoselig i dag. 🙂 Den startet med den tradisjonsrike julegrøten hos søstern hvor nærmeste familie på begge sider møtes 🙂
Til middag kom som vanlig søstern og svigerbror med sine to hunder 🙂
Også onkel som er nærmeste nabo var sammen med oss denne kvelden. Pinnekjøtt med tilbehør (rødkål, surkål, hvitpølse, medisterkake, kålrotstappe og poteter), sviskesuppe (gjør samme nytta for fettet som akevitten) og godt drikke står alltid på menyen her! 🙂
(mamma sitter ikke ved bordet, men ligger i sofaen pga ryggen, derfor en mindre oppdekning)
 
Søteste Tanja i Uppsala, Sverige, som jeg har heklet flere luer til sendte meg denne julegaven ❤
Fra søstra mi fikk jeg et stort uglesmykke 🙂
Søteste ugla kom fra en venninna mi Elin
Min andre venninne Ingrid ga meg dette herlige teppet
http://www.bohus.no/vare/tekstil/puter-og-pledd/7028238005010.jpg
 
Jeg ble jo trekt ut for en ekstra julegave fra Vibbedille http://vibbedille.blogspot.com/
Ble gledelig overrasket og glad! Jeg fikk jo Lammeull fra New Zealand!! Har ønsket å prøve det 🙂
Tuuuuuuusen takk Gro!!! ❤
Soppen fikk plass på lysfatet (hvor adventslyset fortsatt brenner)
I tilleg fikk jeg mange flotte gaver: Grand Cru Burgundy rødvinsglass, Grand Cru eggeglass, HV pakke (Skravlekroken) som inneholdt julekaffe, to pk te og en marsipangris, boka Votter og Vanter, gavekort på Expert, cognac, trådløs multifunksjonell printer 😀 og mye annet 🙂
Tusen takk til alle som har vært med på å gjøre dagen så fin 🙂
 

Fortsatt god jul!!!

By Hilde Posted in Livet

5 comments on “En gledelig jul :)

  1. Så koselig at du likte gaven! EG elsker det garnet og du kan bruke det på alle Nøstebarn oppskrifter ;))

    KOS deg og ha en fortsatt herlig jul ;))
    Go`klem fra Vibbedille ;))

  2. Hei på deg. Håper storm-/orkanen har roet seg ……..takk for kommentar i bloggen 🙂
    Har koset meg med en runde i bloggen din. VELDIG mye fint! Fikk lyst å hekle en sånn hals som du har hekla (den som går to ganger rundt halsen)… Hvor mange luftmasker la du opp?
    ØNSKER DEG FORTSATT GOD ROMJUL og et fantastisk, kreativt og GODT NYTT ÅR!

  3. Takk for en hyggelig kommentar 🙂 (Jeg må godkjenne første gang du kommenterer, der for vises den ikke før jeg har godkjent ;))
    Jeg legger bare opp så lange jeg vil ha den 🙂 Tester ved å legge opplegget rundt halsen 🙂
    Fortsatt god jul til deg og og et riktig godt nytt år 🙂

Leave a Reply

