Navnelapper!


For noen uker siden kom nominette.no med et tilbud til bloggere (via Strikkeverden forum) hvor de 10 første som meldte seg fikk 100 navnelapper etter eget ønske gratis for å teste de ut 🙂
Jeg heiv meg raskt på og ble en av de 10! Jeg skulle raskest mulig inn på deres side og finne det utseende jeg ville ha, ta et screenshot og sende til de på mail 🙂 Det gikk litt fort i svingene så teksten ble liten, men jeg ble fornøyd med farger og lappene i seg selv 🙂 10 dager gikk det før de lå i postkassa 🙂
Et lite minus har jeg, de tapebitene som holder remsene på plass har noe sterkt lim, så jeg drar liksom ut trådene til broderingen…. :/
 
Her har jeg et par ferdige plagg med lappene på 🙂 Kommer til å bestille der neste gang 🙂 ..og da skal jeg nok ha bedre tid til tekststørrelse 😉

Denne halsen fikk en søt venninne i helgen 🙂 Hun frøys på beina men jeg hadde ingen tøfler liggende, så da fikk hun denne så lenge 🙂 hun elsker å ha noe i halsen, så 🙂

Dette sjalet var en bestilling, ble ferdig til første adventshelgen, som planlagt 🙂
 
Så, om dere trenger navnelapper til håndarbeidene deres (de har også strykebånd, praktisk til barnehageklær :)) så anbefaler jeg Nominette! 🙂 http://www.nominette.no/index.php
2 comments on “Navnelapper!

Leave a Reply

