Julehekling :)


Har funnet et nytt bruksområde for hepetreet 🙂
Slik lagde jeg dusker til skjerfet jeg har heklet til en scene som skal filmes før jul 🙂

Det går i duker for øyeblikket 🙂 En ananasduk (de stjerneformede) ble også gitt bort til gamle sambygdinger (som har feriehus her) i helgen 🙂

Nå har jeg gravd fram noen oppskrifter fra kofferten med oppskriften en venninne arva av bestemora og som jeg har vært så heldig å få låne 🙂 Se om jeg ikke får kroket noen flere duker fremover 🙂

Sviblene er på tur frem, snart lukter det deilig her 🙂 De fikk pynt i dag, pyntesteiner underst for å støtte opp sviblene, og jeg har strødd over pynteglass. Det ser nesten ut som snø 🙂

Akkurat på tampen av dette innlegget kommer mamma inn med pakken jeg vant som ekstragave hos Vibbedille 😀 Så får jeg prøve å holde meg til julaften 😉 (klemme litt er vel lov?)
 
Håper du har en fin desemberkveld 🙂
8 comments on “Julehekling :)

  1. Hei, så koselig at du har blitt følger. Velkommen til En vridd verden. Så utrolig flink du er til å hekle. Jeg har holdt meg for det meste til strikking foreløpig, men har lyst til å lære meg mer hekling etter hvert. Synes de hjertedukene var knallfine. Hadde det vært mulig å komme med bestilling i andre farger, f.eks. lyse lilla eller turkis. Hvor mye skulle du i så fall hatt for jobben?
    Ha en fin hælj!
    Hilsen Caza

    • Hei! Du har en kjempefin blogg 🙂
      Klart du kan 🙂 Kommer an på hvor mange du vil ha. Tar 30,- for en. porto kommer etterpå.

    • Å ja 🙂 Hadde heklet noen med hjerte som er mindre, tenkte på de jeg 😉
      Skal måle de i morgen jeg, har jobbehelg og kom nettopp hjem 🙂

Leave a Reply

