Pakker! :)


Nå har jeg jaggu forsømt bloggen!
Har fått min del av sykdom nå føler jeg, først 2 uker rett ut på sofaen med kraftig hoste. Orket ingenting. Begynte på en bestilling på 2 barneluer rett før jeg ble syk, de ble liggende.
Når jeg ble frisk, klarte jeg å tråkke over kraftig i vårt nyoppussede sentrum! (En felle for mange..) Sleit med å gå i en uke. Hadde meg en vakt i helga, og endte opp med våkenatt p.g.a. smerter. Nå begynner den å bli bedre 🙂
Så på den tredje uka på sofaen kunne jeg plukke opp heklingen igjen. Ferdigstillte de 2 jenteluene som skal sendes til Sverige nå 🙂

Skal også sende avgårde en bunke med “edderkoppnett” til treet som Margrethe vil ha utenfor huset sitt. Prosjektet finnes her: https://www.facebook.com/pages/Alt-i-en-tr%C3%A5d/112373525472549
 
 
 

Har også fått heklet 2 baggyluer 🙂
 

Jeg har også deltatt på Hemmelig Venn på Strikkeverden (http://www.strikkeverden.net/forum/)
Her er pakken fra min HV Jinx  (http://jinxscrapper.blogspot.com/)

Perfekt pakke 🙂
 
 
 
Så skal jeg prøve å bli flinkere å oppdatere bloggen 😉
 

 

 

4 comments on “Pakker! :)

Leave a Reply

