Blokking av brikker og et ferdig sjal :)


Har heklet en rund brikke etter en eldre oppskrift fra M&K og en Nanny rute de to siste dagene. Nå ligger de til blokking sammen med den første Nanny ruta jeg laget 🙂 (..er litt treig :P)

Så vil jeg vise frem sjalet jeg heklet av et av Kauni nøstene jeg kjøpte på Maud’s Garn i sommer 🙂

2 comments on “Blokking av brikker og et ferdig sjal :)

  1. Så flotte sjal du hekler! 🙂
    Tusen takk for hilsen på bloggen min. 🙂 Jeg tror heller ikke at disse hjertekurvene min mormor har heklet, er så vanskelige å hekle. Lykke til. 🙂

Leave a Reply

