Min første :)


Har i dag tømt stua her for noen møbler og rydda ut mye annet for å gjøre klar til maling 🙂 Omtrent ekko her nå… 😉
Jeg gikk vel over til noe som kan klassifiseres som “power-rydding” som gikk over flere rom. I en pose med div. gamle eiendeler dukket denne opp, en av mine første, heklet for over 20 år siden 🙂

Det var min farmor som lærte meg når jeg var rundt 10 års alderen. Hun lærte mag basicsene, Luftmasker til en ring, staver, fastmasker og luftmaskebuer. Jeg lærte da filethekling, å hekle rundt og rundt. 
Jeg husker jeg heklet mange slike, de ble ofte til premier på loddsalg i kvinneforeninga til farmor 😉 De fleste så nok ut som den på bildet og, med ganske ujevnt maskeantall, en stav her, 2 der – i ujevn rekkefølge hihi.
Men jaggu var det moro å finne denne, jeg har ofte lurt på om den eksisterte noen flere slike.. Godt mulig i blant farmor sine gamle duker hjemme hos onkel…?
One comment on “Min første :)

  1. Hei

    Beklager jeg har ikke sett kommentaren din vedrørende garnet som jeg har til salgs før i dag!

    Det som ligger i bloggen min nå under Til salgs har jeg fortsatt!

Leave a Reply

