Hekling og te :)


De to tingene hører sammen hos meg! Jeg elsker te (kaffe og, men er periodedrikker ;)) og har lenge irritert meg over alle de teite tepakkene på bordet mitt (jeg har ikke noe kjøkken i umiddelbar nærhet, i allefall ikke i kjelleren) og har lett etter en te-boks. Alle jeg har sett har vært dyre, eller så har de hatt skyvelokk som er uaktuellt. (er temmelig full her fra før ;))
En dag kom foreldrene mine over en bok på Bohus (tror jeg det var) til 99,-! 🙂 Jeg har vært ute etter svart, men treverk kan jo males 😉 Den duger iallefall til mine teposer 🙂 ..må kjøpe mer i morgen 😉 Er helt tom for peppermynte 😉
Her om dagen var jeg på shopping, og på Indiska (http://indiska.com/) kom jeg over denne lekre koppen (kjøpte to) til 59,- En lekker dyp lilla farge på den 😀

Hekler for tiden på et sjal til søsteren. Garnet er Manos Lace. Har rekt opp noen ganger før jeg følte at dette skulle funke 😉

2 comments on “Hekling og te :)

Leave a Reply

