En runde shopping i tåkeværet…


Ja, vi er inne i noen dager med regn og tåke. Så vi dro på shopping 🙂
Fikk kjøpt noe garn jeg manglet til rekvisittproduksjon. 😀 Farger i rødt, hvitt og blått, og i retrofargene brunt, gult og grønt 😉
 
 
 
Fikk da også kjøpt meg noen nye topper/skjorter 🙂 …bare varmen kan komme tilbake…
Sjalet mitt har vært ferdig noen dager, men har ikke kommet så langt at jeg har fått tatt bilde… Se om jeg får gjort det i helga 😉
Holder også på med noen prematurtepper og andre småting.. Viktig med mange prosjekter!! *ler*

2 comments on “En runde shopping i tåkeværet…

Leave a Reply

