Freddan.. :)


Har heklet ferdig hekle-veska mi i dag. Jeg måtte lage en som var større, slik st den tar et par nøster + arbeid 🙂 Veldig fornøyd! 😀 Heklet i DROPS Paris lilla.
Nå har temperaturen steget litt her, men det er enda en kald trekk. Så meg og mamma gikk oss en tur i dag 🙂
Deilig betasuppe ble inntatt på verandaen. Mamma plantet i de mange bedene mens pappa felte trær. ..og jeg satt og heklet brilleetui til mamma 😉 I samme garnet som til vesken selv om den ser blå ut.. Tenkte å benytte meg av sollyset, men den gikk selvsagt ned bak fjellet før jeg ble ferdig med den..

Leave a Reply

