Hekling og hockey-VM :)


Heklet en veske til å ha heklingen min i når jeg går ut, siden mamma mente at det var bedre enn en plastpose 😉
Lette en stund etter noe jeg likte, og falt på denne lille vesken. Passelig til et nøste eller to. Tenker jeg blir å lage en til med et par runder til med øking 🙂
 
Oppskriften fant jeg her: http://www.crochetville.org/forum/showthread.php?t=107955
 
Begynte på et sjal i går kveld under en film. Har fortsatt på det under hockeykampen i dag. Som Norge forøvrig VANT 5-0!! Ble nok for spennende slik at jeg talte feil og måtte rekke opp et stykke 😉

Leave a Reply

