Kom mai du skjønne milde… :)


 
Starter mai med bildespam 😉
Jeg har hatt arbeidshelg, og med 1. mai i går, så kommer et helligdagstillegg godt med 😉 Etter jobb var det grilling av biff i finværet 🙂
 
Gikk runden sammen med mamma i dag også 🙂 Og det er ganske naturskjønne omgivelser vi har 🙂 Det er meldt kjøligere og noe regn videre i uka, men vi fortsetter nok å gå 🙂
 
Jeg sier meg ferdig med sjalet mitt. I. o. m. at vi ikke finner igjen Ida garnet fra Europris som jeg har brukt, så lar jeg det være som det er. Dem har nå bare Ida Strømpegarn som er mye stivere. Vet ikke hva dem har gjort, koden på magebeltet var det samme… :S Men, det passer godt om skuldrene nå 🙂
Heklet noen kluter i helga, i tillegg til pannebånd til en venninne 🙂

Leave a Reply

