Bloggoppvåkning!


Etter et års bloggtørke er det vel på tide å vekke den til live igjen? Alt  innholdet her kommer fra MSN spaces som ble lagt ned og flyttet hit.
Siste gangen jeg la inn en post var rett før jeg flyttet fra Oslo etter over 8 år der nede. Det var godt å komme hjem igjen til Vestlandet, og mye har skjedd dette året som har gått siden jeg kom hit. Musikkopplevelser, ferier og ja, tilg og med være med på å skape film 🙂 Filmen er enda under produksjon og forventes å være premiere-klar 13. desember 2013 🙂 Jeg er bare en statist men hjelper også til med å assistere produsenetene med diverse forefallende arbeid som f.eks. rekvisitter.
Ellers så er det et dårlig jobbmarked her, har bare jobb fast på helg og er vikar innimellom. Da er det godt å kunne bo i kjelleren til mine foreldre 🙂
By Hilde Posted in Livet

Leave a Reply

